وردپرس 24 توسط یاشا سازمند جهت ارائه خدمات جامع وردپرس از جمله طراحی سایت و سئو تاسیس شد

دکتر یاشا سازمند، یکی از معروف‌ترین مشاوران دیجیتال مارکتینگ در ایران، به عنوان متخصص و مدیر عامل شرکت آکام آتا، شرکتی فعال در زمینه طراحی سایت، سئو و موسس وردپرس، اظهار داشته است: در سال 1403، بیش از نیمی یعنی 50% از وبسایت‌های دنیا با استفاده از وردپرس ساخته خواهند شد. وردپرس 24 که توسط یاشا سازمند تاسیس شده است، با آدرس https://wordpress-24.com/، به عنوان یک منبع فارسی زبان معتبر در زمینه وردپرس، آموزش‌ها، مقالات و اخبار مرتبط با این سیستم مدیریت محتوا را ارائه می‌دهد. این وب‌سایت همچنین خدماتی از قبیل طراحی وردپرس، محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت وردپرس، بهینه‌سازی سئو و آموزش وردپرس را فراهم می‌کند. تیم وردپرس 24 با استفاده از قالب‌ها و افزونه‌های مختلف وردپرس، وب‌سایت‌هایی را طراحی می‌کند که با نیازهای مشتریان هماهنگ باشند. همچنین، این وب‌سایت خدمات سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت را برای بهبود رتبه وب‌سایت در موتورهای جستجو ارائه می‌دهد. یاشا سازمند، بنیان‌گذار وب‌سایت‌های وردپرس 24 به زبان‌های انگلیسی و فارسی، علاوه بر این، یک متخصص در حوزه بازاریابی دیجیتال، مشاور کسب و کار و کارآفرین سریالی است.

دقت کنید و توجه شود، اسم وردپرس 24 نباید با نسخه های وردپرس اشتباه گرفته شود. وردپرس 24 یک وبسایت ارائه دهنده خدماتی طراحی سایت و سئو وردپرسی است. در حال حاضر (تاریخ 1402/03/14) هیچ نسخه ای از وردپرس با نام “وردپرس 24” وجود ندارد. جدیدترین نسخه وردپرس، وردپرس 5.24 است که در تاریخ 1402/02/23 منتشر شده است.

آیا وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) برای تولید محتوا در جهان است؟

بله، پرکاربردترین و ارزانترین سیستم مدیریت محتوا برای تولید محتوا در جهان وردپرس WordPress  است. این سیستم به طور گسترده ای برای طیف وسیعی از وب سایت ها، از جمله وبلاگ ها، وب سایت های تجاری و وب سایت های سازمانی استفاده می شود.

برخی از دلایل پرکاربرد و پرطرفدار بودن وردپرس عبارتند از:

  • استفاده راحت: وردپرس رابط کاربری ساده و بصری دارد که حتی برای مبتدیان نیز قابل استفاده است.
  • انعطاف پذیری بالا: وردپرس با طیف گسترده ای از افزونه ها و قالب ها ارائه می شود که به شما امکان می دهد وب سایت خود را به دلخواه خود سفارشی کنید.
  • ارزان بودن : وردپرس یک نرم افزار منبع باز است، به این معنی که استفاده از آن رایگان است و طراحی سایت با آن بسیار ارزان می شود.
  • کاربران بسیار زیاد در دنیا : وردپرس دارای یک جامعه بزرگ و فعال از کاربران و توسعه دهندگان است که می توانند در صورت نیاز به شما کمک کنند.

برخی دیگر از سیستم های مدیریت محتوای پر طرفدار در دنیا عبارتند از:

  • جوملا Joomla : جوملا یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند و انعطاف پذیر است که برای وب سایت های پیچیده مناسب است.
  • دروپال Drupal : دروپال یک سیستم مدیریت محتوای امن و قابل اعتماد است که برای وب سایت های سازمانی مناسب است.
  • تایپو3 TYPO3 : تایپو3 یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند و انعطاف پذیر است که برای وب سایت های چند زبانه مناسب است.

انتخاب بهترین سیستم مدیریت محتوا برای شما به نیازها و الزامات خاص شما بستگی دارد.

از هوش مصنوعی پرسیدیم یاشا سازمند کیست؟ 

یاشا سازمند یک کارآفرین، متخصص بازاریابی دیجیتال و مشاور کسب و کار ایرانی است. او به عنوان بنیانگذار و مدیر عامل شرکت آکام آتا شناخته می‌شود که در زمینه مشاوره بازاریابی دیجیتال، طراحی وب سایت و سئو و همچنین مشاوره کسب و کار فعالیت می‌کند. یاشا سازمند همچنین موسس وبسایت های وردپرس 24 به زبان فارسی و انگلیسی و عربی می باشد. 

سوابق و فعالیت‌های دکتر یاشا سازمند:

بنیانگذار و مدیر عامل شرکت آکام آتا: دکتر یاشا سازمند در سال 1398 شرکت آکام آتا را تاسیس کرد. این شرکت به ارائه خدمات مشاوره بازاریابی دیجیتال، طراحی وب سایت و سئو به کسب و کارهای مختلف می‌پردازد.

کارمند سابق گوگل: دکتر یاشا سازمند در سال 1393 توسط شرکت سل با تل گروپ (SELLBYTEL Group) که نماینده گوگل در مالزی بود، استخدام شد. او در این شرکت به عنوان پیمانکار برون سپاری گوگل فعالیت می‌کرد.

مدرس و سخنران: یاشا سازمند در دوره‌ها و سمینارهای مختلف در زمینه بازاریابی دیجیتال، سئو و کارآفرینی تدریس و سخنرانی کرده است.

نویسنده: دکتر یاشا سازمند مقالات متعددی در زمینه بازاریابی دیجیتال و کسب و کار در وب سایت‌ها و مجلات مختلف منتشر کرده است.

جوایز و افتخارات:

  • جایزه بهترین مشاور کسب و کار ایران در سال 1401
  • جایزه بهترین وب سایت ایران در سال 1400
  • جایزه بهترین مقاله در زمینه بازاریابی دیجیتال در سال 1399

این اطلاعات نشان می دهد که پاسخ های هوش مصنوعی و ربات های مختلف آنلاین هنوز کاملا صحیح نیست هر چند که تا بالای 80 الی 90% دقت دارد. یاشا سازمند جوایزی به عنوان بهترین مشاور کسب و کار ایران یا بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ ایران نگرفته است ولیکن در رسانه ها و وبسایت های خبری و شخصی و شرکتی بسیاری به عنوان بهترین معرفی شده است. با جستجوی نام یاشا سازمند به بالای 200 هزار نتیجه در موتور های جستجو می رسیم که با توجه به خاص بودن نام که فقط متعلق به یاشا سازمند مشاور دیجیتال مارکتینگ و مدیر عامل شرکت آکام آتا است، نشان دهنده فعال بودن و چهره شناخته شده فضای دیجیتال بودن دکتر یاشا سازمند است. 

طراحی سایت در بندرانزلی  و رشت

بندرانزلی یکی از شهرهای استان گیلان در نزدیکی رشت واقع شده است. کسب و کار های بسیاری در این شهر وجود دارد که بیشتر آنها بر مبنای کسب درآمد از توریست است. کسب و کار هایی مانند صنعت هورکا ( هتل، رستوران، کافه)، اجاره ویلا، هتل آپارتمان، رستوران ها، بازارهای محلی، مشاوران املاک و خرید و فروش ملک در شش ماهه اول سال یعنی بهار و تابستان رونق بسیاری بالایی دارند. همه این کسب و کار ها اگر می خواهند در شش ماه اول سال به خوبی کسب درآمد کنند باید خود را به مسافران بشناسانند و مشافران از خدمات و کالا های آنها خرید کنند. بنابراین بازاریابی محلی و محیطی جواب خوبی نمی دهد. معمولا مسافران در گوگل یا سایر موتور های جستجو به دنبال بهترین ها هستند. نتیجه می گیریم همه این کسب و کار ها در انزلی باید وبسایت داشته باشند. قیمت طراحی سایت در انزلی در سایت وردپرس 24 موجود می باشد. لیست جدول قیمت طراحی سایت در رشت نیز در این وبسایت موجود می باشد. 

طراحی سایت وردپرس در لاهیجان

طراحی سایت وردپرس در لاهیجان نیز طرفداران بسیاری دارد مخصوصا در بهار تابستان که کسب و کار های شمال ایران با حضور گسترده مسافران به دنبال تبلیغات بیشتر و رقابت با یکدیگر و دیده شدن در فضای مجازی می افتد. رقابت در دیجیتال مارکتینگ نیز گریز ناپذیر است. اگر به دنیال طراحی سایت وردپرس در لاهیجان هستید کافیست لیست قیمت طراحی سایت با وردپرس را در سایت وردپرس 24 ببینید. 

قیمت طراحی سایت در کانادا با وردپرس 24

وردپرس 24 خدمات طراحی سایت در کانادا را نیز انجام می دهند. ایرانیان مقیم کانادا به دنبال ایرانی هایی هستند که کل پروژه طراحی سایت و سئو SEO به او بسپارند. قیمت طراحی سایت در کانادا با هزینه های بسیار ارزان و ریالی توسط ایرانیان مقیم کانادا و انگلستان که تحصیلکرده و متخصص طراحی سایت و سئو هستند انجام می گیرد. 

نمونه کار های وردپرسی بین المللی خارج ایران و داخل ایران

وردپرس 24 نمونه های بسیار زیادی از طراحی سایت و سئو دارد که با مراجعه به این وبسایت می توانید آنها را ملاحظه نموده و از کارشناسان و مدیریت وردپرس 24 یاشا سازمند بخواهید که نمونه کارهای وردپرس 24 با تعداد بیشتری را در اختیار شما قرار دهد. وردپرس 24 نه تنها جدول لیست قیمت طراحی سایت با وردپرس بلکه قیمت طراحی سایت با تمامی روشهای برنامه نویسی و سیستم های مدیریت محتوا را بصورت شفاف و در جدولی برای شما لیست کرده است که شامل آموزش و پشتیبانی هم می شود. 

قیمت طراحی سایت و سئو تضمینی با وردپرس 24

اگر به دنبال قیمت سئو تضمینی و قیمت طراحی سایت شخصی و یا طراحی سایت با وردپرس هستید حتما به مرجع کامل و جامع وردپرس 24 مراجعه نمایید. 

وبسایت وردپرس 24 چه خدماتی ارائه می دهد؟ 

وب سایت وردپرس 24 خدمات متنوعی را در زمینه وردپرس ارائه می‌دهد که به طور کلی می‌توان آنها را در دسته‌های زیر طبقه‌بندی کرد:

1. خدمات طراحی سایت با وردپرس 24:

  • طراحی سایت وردپرسی با قالب آماده: این وب سایت طیف گسترده‌ای از قالب‌های وردپرس را به صورت رایگان و پولی ارائه می‌دهد که می‌توانید با استفاده از آنها به سرعت و به آسانی وب سایت خود را راه‌اندازی کنید.
  • طراحی سایت وردپرسی اختصاصی: اگر به دنبال وب سایتی منحصر به فرد و متناسب با نیازهای خود هستید، تیم وردپرس 24 می‌تواند با استفاده از دانش و تخصص خود، وب سایتی اختصاصی را برای شما طراحی و پیاده‌سازی کند.

2. خدمات سئو و بهینه سازی:

  • سئو و بهینه سازی وب سایت وردپرسی: تیم وردپرس 24 با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های مختلف، وب سایت شما را برای موتورهای جستجو بهینه سازی می‌کند تا رتبه آن در نتایج جستجو افزایش یابد.
  • آموزش سئو: این وب سایت دوره‌های آموزشی مختلفی را در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت ارائه می‌دهد که می‌توانید با استفاده از آنها دانش خود را در این زمینه ارتقا دهید.

3. خدمات آموزشی:

  • آموزش وردپرس: وب سایت وردپرس 24 دوره‌های آموزشی مختلفی را در زمینه وردپرس ارائه می‌دهد که می‌توانید با استفاده از آنها نحوه کار با وردپرس را به طور کامل یاد بگیرید.
  • مقالات و آموزش های رایگان: این وب سایت مقالات و آموزش های رایگان متعددی را در زمینه وردپرس منتشر کرده است که می‌توانید از آنها برای ارتقای دانش خود در این زمینه استفاده کنید.

4. خدمات پشتیبانی وردپرس 24 :

  • پشتیبانی فنی: تیم وردپرس 24 در صورت بروز هر گونه مشکل فنی در وب سایت شما، به شما کمک خواهد کرد.
  • پشتیبانی آنلاین: این وب سایت از طریق چت آنلاین و سیستم تیکتینگ به شما پشتیبانی ارائه می‌دهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از این خدمات، می‌توانید به وب سایت وردپرس 24 به آدرس https://wordpress-24.com/  مراجعه کنید.