معرفی برند درماتیپیک

درماتیپیک یکی از برند‌های موفق ایرانی می‌باشد که محصولات خود را با فرمولاسیون فرانسه روانه بازار کرده است. تنوع و کیفیت بالای محصولات درماتیپیک و قیمت مناسب آن را می‌توان وجه تمایز این برند برای رقابت با دیگر برند‌های ایرانی  و یا حتی خارجی در نظر گرفت. 

پوستی بهتر شایسته شماست! این شعار برند درماتیپیک است که با تحقق بخشیدن به آن، محصولاتی با کیفیتی بالا و در مقابل با قیمتی باور نکردنی ارائه می‌دهد. 

استفاده از تازه‌ترین دستاوردهای علمی، رعایت استانداردهای جهانی، شناخت نیازهای پوست و برآورده کردن خواسته‌های متخصصین پوست چهار مورد از اصول اصلی این برند در تولید محصولات پوستی و آرایشی می‌باشد.

محصولات درماتیپیک در دو کلمه به راحتی قابل توصیف هستند: «با کیفیت و اقتصادی»

محصولات درماتیپیک ساخت کجاست؟

فرمولاسیون محصولات درماتیپیک زیر نظر بهترین متخصصین کشورهای اروپایی (فرانسه) ارائه می‌شود اما ساخت و تولید محصولات درماتیپیک در ایران انجام می‌شود. در واقع درماتیپیک برندی ایرانی است اما با فرمولاسیون و ترکیباتی فرانسوی. 

اما به جرات می‌توان گفت تولید این محصولات در ایران نه تنها از کیفیت آن نکاسته بلکه باعث ارائه محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت‌های رقابتی شده است. متاسفانه بسیاری از افراد معتقد هستند محصولات خارجی از کیفیت بیشتری نسبت به محصولات ایرانی برخوردارند؛ این کاملاً اشتباه است بلکه وقتی محصولی در ایران تولید می‌شود نوع پوست رایج در کشور، آب و هوا و سبک زندگی موثر بر سلامت پوست و بسیاری از عوامل دیگر به صورت تخصصی در نظر گرفته می‌شود و در نهایت محصولی کاربردی و با کیفیت به بازار ارائه می‌شود. 

از طرفی دیگر به دلیل حذف برخی از هزینه‌های اضافی مانن حمل و نقل، گمرک و … هزینه نهایی محصول نسبت به محصولات وارداتی بسیار کاهش پیدا می‌کند و این دلیلی بر بی کیفیت بودن محصولات نیست. 

البته این را هم در نظر بگیریم که محصولات درماتیپیک از فرمولاسیون بهترین متخصصین و آزمایشگاه‌های اروپا تولید می‌شود و این باعث کیفیت بیشتر این محصولات می‌شود. 

ویژگی محصولات درماتیپیک 

همانطور که اشاره کردیم رضایت بالای مشتریان از خرید محصولات درماتیپیک نشان از کیفیت بالا و عملکرد خوب آن دارد. از طرف دیگر قیمت محصولات درماتیپیک کاملاً رقابتی بوده و شما با مناسب ترین قیمت و هر بودجه‌ای که مد نظر دارید می‌توانید محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. یکی دیگر از ویژگی‌های برند درماتیپیک تولید محصولاتی متنوع برای انواع مختلف پوست خشک، چرب و حساس است.

Dermatipique درماتیپیک

و در نهایت مهم‌ترین ویژگی محصولات درماتیپیک فاقد تست حیوانی بودن آن است. امروزه اهمیت به محیط زیست و اکو سیستم برای هر فردی ضروری است و شرکت‌های تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی می‌کوشند هر روزه با پیشرفت تکنولوژی و رعایت استاندارهای مختلف محصولاتی را ارائه دهند که کمترین میزان آسیب را برای محیط زیست و افراد داشته باشد. 

استفاده از فرمولاسیون‌های ویژه ای مانند PATCH2O و Q10 در مرطوب کننده و آبرسان‌های درماتیپیک باعث آبرسانی عمیق پوست شده و از آن در مقابل رادیکال‌های آزاد نیز محافظت مینماید و با خاصیت آنتی اکسیدانی پوستی شفاف را برای شما به ارمغان می‌آورد. 

HELOGUARD 365 نیز یکی از ترکیبات منحصر به فرد به کار رفته در ضد آفتاب‌های درماتیپیک است که از تخریب DNA سلولی جلوگیری می‌کند. 

ترکیبات دیگری مانند اسید سالیسیلیک محلول در آب نیز که در برخی از محصولات درماتیپیک به کار رفته است به طور تخصصی پوست را روشن کرده، لایه برداری ملایم انجام می‌دهد و چربی پوست را نیز کنترل می‌کند. 

انواع محصولات درماتیپیک

برای بسیاری از افراد، حفظ پوستی عالی و درخشان یک هدف همیشگی است. با وجود صدها شوینده، سرم، روغن، مرطوب کننده، محصولات ضد پیری و رفع آکنه در بازار، دانستن اینکه روی چه محصولات مراقبت از پوست سرمایه گذاری کنید می تواند بسیار دشوار باشد. از طرفی دقیقاَ مانند تاثیر کیفیت غذایی که میخوریم بر بدن، کیفیت محصولات پوستی بر پوست هم بسیار تاثیرگذار است. بنابراین لازم است با آگاهی کامل محصولاتی با کیفیت از فروشگاه‌های معتبر خریداری نماییم. 

نکته قابل توجه دیگر داشتن تداوم در مصرف محصولات پوستی است. به معنای آن که با مشورت با یک متخصص شما می‌توانید یک روتین پوستی کامل را برای خود در نظر بگیرید و به صورات روزانه از آن استفاده کنید. اگر به دنبال نتیجه اثر بخشی هستید حتماً دوره مصرف محصولات پوستی خود را کامل بگذرانید. 

در اینجا اشاره‌ای کوتاه به ترتیب استفاده محصولات در روتین شب و روتین روز می‌کنیم:

در روتین روزانه ابتدا صورت خود را با استفاده از انواع پاک کننده مانند میسلار واتر پاک کنید.(این مورد در روتین شب اهمیت بیشتری دارد زیرا در طول روز آرایش و آلودگی‌های بیشتری بر روی پوست قرار می‌گیرند.) سپس با یک شوینده مناسب پوست خود را با آب ولرم شستشو دهید و پس از آن از تونر استفاده نمایید. 

بعد از تونر از انواع سرم‌های صورت و بعد از آن از آبرسان سپس از مرطوب کننده استفاده کنید و در آخر نیز ضد آفتاب در روتین روزانه فراموش نشود. ( در روتین شب به جای ضد آفتاب از کرم‌های مخصوص شب و روغن صورت استفاده کنید.)

تا اینجا در مورد اهمیت روتین پوستی و کیفیت محصولات مصرفی صحبت کردیم و همانطور که در بالا اشاره کردیم محصولات درماتیپیک طیف گسترده‌ای را شامل می‌شوند که برای انواع مشکلات پوستی و انواع پوست طراحی شده‌اند. محصولات اطراف چشم درماتیپیک

دسته بندی محصولات درماتیپیک:

  • آبرسان و مرطوب کننده درماتیپیک 
  • ضد آفتاب درماتیپیک
  • ضد جوش و آنتی آکنه درماتیپیک 
  • لایه بردارهای درماتیپیک
  • ضد چروک درماتیپیک 
  • روشن کننده و آنتی اکسیدان درماتیپیک 
  • ترمیم کننده درماتیپیک
  • کرم دور چشم درماتیپیک 
  • بی بی کرم درماتیپیک 
  • میسلار واتر درماتیپیک
  • پن درماتیپیک
ضدآفتاب رنگی درماتیپیک
محصولات درمانی زیبایی درماتیپیک

خرید محصولات درماتیپیک

امروزه خرید محصولات پوستی اورجینال و با کیفیت بسیار سخت تر از گذشته شده است؛ به همین علت خرید از فروشگاه‌های معتبر و با سابقه بسیار مهم است. یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی https://rogga.shop/ است که شما می‌توانید از این فروشگاه محصولات درماتیپیک اصل را خریداری نمایید. 

از آنجایی که تنوع محصولات درماتیپیک بسیار زیاد است و ممکن است به هنگام خرید شما را به شک بیاندازد که کدام محصول با نوع پوست و مشکل پوستی شما سازگار است، ضروری است با فردی متخصص در زمینه محصولات پوستی مشورت کنید. 

فروشگاه آرایشی تخصصی رگا برای سهولت در خرید مشتریان خود، امکان مشاوره تلفنی و یا مشاوره از طریق شبکه‌های اجتماعی و چت آنلاین را فراهم کرده، تا شما عزیزان بتوانید با کارشناسان و مشاورین خبره پوستی گفت گو کنید و مشاوره رایگان پوستی دریافت کنید و در نهایت، متناسب با مشکل و نوع پوست خود و همچنین بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، بهترین خرید را داشته باشید. 

شما با مراجعه به وب سایت رگا شاپ می‌توانید تمامی محصولات درماتیپیک و سایر محصولات پوستی و آرایشی را مشاهده کنید و ضمن خرید محصولات اصل از تخفیفات ویژه این فروشگاه نیز بهره‌مند شوید.